Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todiloo.

Har haft fullt upp hela dagen,,
Hugo sov ända till 9 imorse :)
sen tvättade vi alla täcken & kuddar tills tvättiden tog slut kl 14..
hann gå en promenad på nästan en timme mellan :)
Lite blåsigt men det gör inget.

Sen har vi möblerat och flyttat in hyllan i sovrummet och tagit ut tv-bänken till v-rummet,,
kände för lite förändringar!
Och det blev rätt bra.

Imorgon ska jag & Hugo ha en hemma-fixar-dag.. är ju inge dagis för han på måndagar.

Ska rota lite i förråden också, skulle vilja hitta min kulldräkt,
vet inte vad jag ska ha den till, hade den när jag var yngre.
Trist att bara ha den hängandes på en galge :P
Får hoppas jag får en dotter nån gång som kan ha den någon gång i hennes liv :P
Jag vill sälja den, men det får jag inte för min kära mor.
Tycker inte om sånt där faktiskt, inte min grej riktigt.. och ska jag erkänna så är det få
människor som är fina i såna, men vissa är jättesöta såklart.
Men men, jag får väl lyda mamma även fast jag är vuxen själv ;)

Allt bra med er då, gjort något kul i helgen??





Kommentarer
Postat av: LInda

med mig är de så där, jag vet inte riktigt men ja.. de är inte de att jag är "deppig" men de är lite problem. som är lite (väldigt) jobbigt! men men, jag får lov att stå ut. kom till mig någon dag, saknar dig juuu , pussipuss o nyp i stjärten<3

2009-10-04 @ 23:51:04
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback