Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Inatt..

.. drömde jag att jag & Ammie var på kryssning igen, det var ungefär samma människor med som till Tallinn i Juni,, det var lite trist att vakna upp igen :P

Igår så mådde jag sådär dåligt igen, så jag vilade en stund,, sen mådde jag bra.
Är nog lite sliten tror jag, har stressat som en tok dom senaste veckorna fast jag har varit ganska sjuk. Jag kan liksom inte bara vila.. jag måste göra saker hela tiden :P

Sen var jag till Maxi en sväng igår och tog ut paket,,

 Skärp :)
 Väska med rosett på, såå snygg i verkligheten!
De fanns på Wenz.

 Ljusblå filt till Hugo, jättemjuk & go :)

 "burkar" som ser ut som bakelser, jättesöta!

 Krok till Hugo´s rum.

De fanns i Lisas butik.


:)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback