Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Octomum.

Har nyss tittat på Octomum,, hon som hade 6 barn, och sen fick åttlingar.
Så hon har 14 barn.
Herregud vilket jobb :P
Jag skulle aldrig klara av det, det kan jag garantera :P
Men det kan ju inte vara så schysst mot barnen..
Dom lär ju inte få den uppmärksamhet dom behöver.



Jag ska ha högst 4 barn. Helst 2 pojkar och 2 flickor.
Jag hoppas då att det blir så, är goda chanser för det.
På min sida så är det många som har fått 2 flickor & 2 pojkar,
även om det är många pojkar på pappas sida, så är det många flickor på mammas sida. :)

Men vem vet :)
Det blir det det blir och jag kommer älska alla mina barn precis lika mycket! :)

Jag är iaf sååå glad att jag fick barn i så tidig ålder, jag var 21.
Och det har förgyllt mitt liv så otroligt mycket! Vi har fått så många fler år tillsammans, och livet blir så mycket mer kärleksfullt när man får barn :)
Och man mognar så mycket, ser saker ur ett annat perspektiv, man uppskattar små saker mycket mer, man lär sig att ta sig tid till småsaker, man respekterar människor (speciellt andra föräldrar) på ett annat sätt, och man inser att livet inte går ut på att festa & röjja runt.
Får man sitt första barn när man är t.ex. över 30, då tror jag att man ångrar sig att man inte fick det tidigare, för livet blir verkligen mycket värdefullare!





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback