Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Plugga.

Hellu..
Har setat och pluggat sen 9 imorse..
det går bra.
Hoppas det funkar med dagis nu så vi kan ha flera timmar, men färre dagar på dagis.
Jag har ju koncentrations svårigheter, och när jag ska plugga, läsa alla texter och göra uppgifterna till texterna så hinner jag liksom läsa, och sen bli avbruten när jag ska hämta Hugo.
Och sen ska jag försöka fatta texten och läsa igen och hålla på sådär,
då är det bättre om jag kan göra så mycket som möjligt istället för att hoppa och bara lära mig lite då och då..
Så idag har vi prövat med 5 timmar på dagis istället för 3.
Ska hämta min gullunge kl 14. :)

Sol ute också, men det var kallt imorse.
Men jag gillar det, snart kan man dra på sig lite varmare och mysigare höstkläder. :)

Jaja, ska fortsätta med en uppgift tills Hugo ska hem.

Kommentarer
Postat av: marlene

du vet gummsan att om du studerar heltid så har du rätt å ha hugo där längre, om du vill ha mer tid å plugga alltså. lias e på dagis från 9-15 mån,tis, tors å till 14 på fredagar, sen går jag i skolan på onsdagar så då e han där från 8 tills vi slutar. känns som man har massa å plugga nu men man hinner knappt ändå;) kram på dig

2009-09-07 @ 16:13:36
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback