Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Onsdag idag. Veckan går minsann fort, men det beror nog på att måndagen var röd dag.
Imorse vaknade Hugo 5.30 och ville gå upp.. tur att han tycker om att mysa så han låg bredvid mig en stund sen vart han trött igen om somnade till 8.30 :)
Jag hann väl knappt somna om, men fick vila iaf.

Idag är det grått & trist ute, ingen sol än iaf..
ska nog bara va hemma och fixa.. kanske ta en promenad så Hugo får komma ut och se nåt annat en liten stund.

Men först nu, frukost.
Det skriker i magen, ska nog äta lite fil & en macka :)
Låter mums just nu.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Ammie

sv: jaaa 3 små bäbisar som jag kan låna då å då å snuffa på ;)ska bli såå underbart.. sååå kul att jag kan följa dig o syrran genom era graviditeter :) spännande! ja ni hade en mysig lägenhet, såååå stökigt var det ju inte :) va ju stökigt hos mig med! jaa de var en jätte mysig dag igår och vi måste absolut ses snart igen! ihelgen kanske? syrran o lukas va sugna på å följa me o hälsa på dig :) men skulle varna dig att hon är väldigt blyg :p



älskar dig vännen!



Puss <3

2010-04-07 @ 14:55:49
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback