Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gaalen..

Snart blir jag galen.. jäkla bråkstake Hugo kan vara ibland!
Men men det är bara att bita ihop :p
Älskar dig ändå lille buse :p

Han kom hem från dagis idag och var jättesnorig, han har ju hostat ett tag men nu är det värre igen,
jäkla förkylningar hela tiden.
Så han får va hemma resten av veckan, så man kan väl säga att han har jullov nu.
Han börjar igen den 11 Januari tror jag.


Jag känner mig seg idag,, sov lite för länge tror jag, Ronny gick till dagis imorse och tog hand om tvillingarna..

men så kan det va ibland. :p


Ska göra lite mat här hemma nu.
Hej hej.

Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Jag fick en remiss till en ryggläkare istället :( Dom visste inte vad det kunde vara för fel. Det var tydligen inte ischias :/

2010-12-15 @ 17:16:26
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: Ammie

Ja de e jätte snällt av henne att ge oss en massa köttfärs :D man kan ju göra jätte mkt av köttfärs :D ska bli jätte kul!

jag saknar dig med, vi måste börja ses snart...

bara ta sig i kragen :) ska bara piggna på mig lite, är sjuk jag med :(



Puss <3

2010-12-15 @ 18:37:22
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback