Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Musikhjälpen 2010



Ni har väl inte missat musikhjälpen i p3??
Här har det spelats hela dagarna!

Jag minns förra året, då låg jag i sängen, var gravid i ca 2a månaden och mådde såå otroligt dåligt hela dagarna, men då såg jag iaf det på tvn.
usch hur jag mådde alltså, jag spydde hela dagarna ända till typ v.28.
Jag gick ju bara ner i vikt, kunde knappt äta..
inte så konstigt när vi senare fick veta att jag hade två bebisar i magen :p
Man brukar må mycket sämre då pga mer hormoner osv..

Jisses, nu fattar jag inte hur jag stod ut i 8 månader.
Jag vet ärligt talat inte om jag skulle orka med en sån graviditet igen,
skulle det bli så så har jag ju inget val :p
Men ja,, vi får väl se när det är dags, om det nu blir nån mer graviditet! Man vet aldrig.


Lyssna på p3 iaf, och skänk pengar!!
Jag tycker det är en skitbra idé, hade jag så skulle jag skänka massor av pengar!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback