Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

God morgon!

Söndag idag. Idag ska vi städa lite & finputsa här hemma, det kommer en tant och tittar på lägenheten i eftermiddag.

Imorgon ska vi till mvc.
Det ska bli skönt att få lite info & väga mig & allt det.
Hittills har jag bara gått ner i vikt, men jag vill verkligen börja gå upp nu så man får som ett litet "bevis" på att bebisarna växer.

Läste lite på familjeliv igår, om tvillingföräldrar som fött för tidigt och legat på neon-avd i flera veckor. Hur f*n ska jag klara av det om det blir så??? Att vara utan Hugo dödar mig, även om vi fått två till barn så kommer ju Hugo prioriteras precis lika mycket.
Ifall det skulle bli så, så hoppas jag verkligen att våra familjer kan ställa upp & skjutsa Hugo så jag får träffa han några dagar / vecka, & att Hugo kan vara hos någon så Ronny kan vara med mig & bebisarna i Falun. Lite stöd måste jag ha.
Men jag ska väl inte tänka såhär redan, det kan ju gå jättebra & vi kanske inte ens behöver läggas in på någon neon-avd. Vi får fokusera på det så går det säkert bra.

Nu ska jag sätta igång en tvätt, sen väcka Ronny :P

Hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback