Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes :)

Idag har vi haft massa besök & både bebisarna och Hugo fick presenter :)
Jättesnygga kläder, köpta i tyskland, så det är förhoppningsvis inte så många här som har såna ;) Blir lite roligare när inte alla har samma kläder..

Sen vart det helt plötsligt så att jag & syrran började fundera på fest..
pratade med Ammie och sen var det bestämt :)
Jag känner att jag måste komma ut lite, bara vara jag utan barn och bara försöka ha roligt..
är många som gnäller så fort mammorna ska ut efter att barnen är födda, men hade pappan gått ut hade ingen sagt nåt. Stört.
Max & Vincent är faktiskt 1 månad gamla(vore skillnad om dom vore en vecka typ).., dom är så lugna och bara sover,
så Ronny kan vara själv med dom lite också,, vi är faktiskt två som är föräldrar.
Jag brukar ju va själv med dom varje dag typ..

Eftersom jag varken ammar eller pumpar så hindrar inte det..
Det ska iaf bli jättekul och skönt att komma hemifrån en kväll!


Hoppas ni får en bra kväll :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback