Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jag är såå sugen..

.. på chips & dip så jag skickade iväg Ronny till willys :)
Sen ska jag mumsa och titta på film. Om det finns nån bra film att se..
Antar att Ronny ska ha datorn så där kan jag ju inte titta...
jaja äta gott ska jag göra iaf :)

Jag funderade, jag äter faktiskt inte så mycket, kanske därför bebisarna inte gått upp så mycket i vikt dom senaste två veckorna? .. fast nja ioförsig sa hon att jag inte skulle tänka på vad dom vägde eftersom det var svårt att mäta..
Jag kanske ska pröva att äta mer hehe, då har jag en ursäkt att äta :)


Nu har jag nog tvättat alla bebis kläder, vagnklädseln, & tyget på babysittern (hugos) ,,
nu har jag spjälsängsskydden & lite mer som ska tvättas sen är det klart.
Jag tycker det känns fräschast att tvätta allt så det är fräscht när vi kommer hem från BB :)
Bebisarna kan ju va känsliga osv, det vet vi ju inte nu, så lika bra att göra det.
Nya kläder osv kan ju ha massa äckel på sig. haha.
Sen har vi ju katter som hårar,, så nu blir det rent och inlagt i garderoben så ingen katt kan komma åt dom ;)
Sen är det ju bara bra om bebisar får vänja sig vid djur, damm osv.. annars är det ju stor risk att dom blir allergiska eller får astma.
Det ska helt enkelt inte vara för rent när dom växer upp. Har läst att dom faktiskt vänjer sig vid allt redan när dom ligger i magen..
Men tills vi kommer hem från BB så känns det bäst att ha det rent..

nu vaknade hugo, ska få han att somna igen.hej.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Nääe, vi tog inte reda på de, :P Men jag ser att du ska ha tvillingar, hur känns det? :D

2010-06-20 @ 09:47:22
URL: http://siennaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt! jag tänkte nästan satsa på att föda för tidigt ;) 10-10-10 skulle ju vara dröm datumet haha, de är så skönt att höra från andra att de är de bästa som finns :) tack!

2010-06-20 @ 09:49:31
URL: http://siennaa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback