Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Maaage..

Det känns att jag har gjort mycket idag, stått upp flera timmar och gått massor, har världens sammandragningar.. fick faktiskt ont i magen en stund när vi hade stått upp nån timme, men det gick över.. ännu fler folk påpekar att magen har sjunkit ännu mer,, vem vet vad som är på gång inom några veckor?!..

Jag BORDE ta det lugnt, men jag kan inte.
Har jag inget planerat så blir jag så deprimerad.. jag har en dum vana att tänka för mycket på saker som jag inte ska tänka på när jag inte har nåt att göra..

Nästa vecka har jag typ inget planerat förutom fredag, och det får jag ångest över för att jag vet hur jag brukar må när jag inte ska göra nåt speciellt..
Visst är det skönt att ta det lugnt, men jag måste känna att jag har gjort nåt varje dag, inte bara varit hemma och fixat, utan ha träffat folk och liksom GJORT nåt..
jaja..
får väl se om jag kan planera in nåt ändå.


Dagen idag har då varit bra :)
Jättekul att umgås med en del av familjen, kul att se Mattias & Jessica ta studenten, att få glädjas med dom :) Och vi har ätit den godaste smörgåstårtan som finns! Jessica & Mattias farmor gör den, den är underbart god och den har vi oftast vid såna här tillfällen :)
Jag fick med en bit hem som jag ska mumsa i mig ikväll ;)

Var kul att umgås med Anki också! Hon åker hem på söndag, vet inte om vi hinner ses nåt mer i helgen eftersom hon har fler att hälsa på här i Mora, men annars hoppas jag att vi kan ses inom en snar framtid igen!


Lite bilder från dagen..


Lite fix med lastbilen som Hans skjutsade Jessicas klass i.


Mattias & Jessica


Mattias, Anki & Jessica


Vi träffade även Ronnys pappa & lillebror , som
hade raggarbilen som Hugo gillar så mycket ;)


Mattias & en kompis



Jessica & hennes klass


Hugo ville inte ha smörgåstårta, så han fick glass :)


Jaja, har massa bilder men orkar inte lägga upp allt.

Nu ska jag se på film!
Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback