Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nöjd!

Jag är nöjd med dagen, vi har fått massa gjort, städar & plockat upp skrot ur kartonger, ni vet sånt där krafs & tråk som man inte riktigt vet vart man ska göra av & som man behöver ibland, så man heller inte vill slänga det..

Hugo är så söt, när han ser min mage så klappar han fint på den och säger bebis :)
Han har ju varit med till mvc och lyssnat på hjärtljuden dom senaste gångerna,
och i Fredags när vi var där så hörde han ljuden & poffarna när bebisarna sparkade medans vi försökte höra hjärtljuden, då sa vi ju att det är bebisarna som låter.
Efter det tror jag han har börjat förstå litegrann att mamma har bebisar i magen :)
Han vet ju vad bebisar är också så :)

Min lilla gosprupp som är mitt lyckopiller varje dag ♥

Är man deppig borde man skaffa barn för då blir man glad och orkar kämpa på även när man är som mest nere :)

Nu står han och dansar till lite musik, ska snart sätta på han pyjamas & borsta tänderna.


Sen blir det tv ikväll, om det är nåt att se.

Vi hörs imorgon :)
Puss




Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Va mysigt när Hugo börjar förstå mer och mer att det är bebisar i mammas mage :)

Ska bli spännande att se hur Lea reagerar på ultraljudet :)

Jag vart lite skraj och tänkte jag också om det var värkar i 26timmar :P

Ja jag skulle också vilja göra om min förlossning om jag fick :) Tyckte om min och alla var så trevliga.

Jag gör gärna om det kan jag säga :)

Ja det måste ju ha fått vart underbart att vila upp sig emellan och samla krafter inför sista upploppet :)

Ja gud ja det kan jag tänka mig. Och det är ju två st som livar omkring :) Känns det någon skillnad på graviditeten med tvillingar om du jämför med hugos?

Med magen går det bra, det är full fart där inne :)

Ja verkligen nu kan jag inte hålla mig längre, vill se det lilla miraklet NU :) Allt går jätte bra. Illamåendet är borta och jag är mycket piggare!

Ha en fin kväll!

2010-03-21 @ 19:56:12
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Mimmi

ne nån månad efter bara då :)

men va spännande med tvillingar, fast jag är glad att de bara är en i min mage :p Räcker nog med en första gången :) Vet man om de är enäggs eller tvåäggs tvillingar?

2010-03-21 @ 20:28:36
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback