Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Soliga Löördag!

Det är så skönt att solen lyser, skulle vara plusgrader idag och imorgon.
Det har varit det ett tag nu, betyder det att våren är här?
Det är ju vår om det varit plusgrader i en vecka i streck..
fast det kanske har varit minusgrader nån dag?, jag har faktiskt inte så stor koll.


Hugo kom inte i säng förräns 21 igår eftersom vi hade så mycket besök,
så han sov till 8.30 idag,, skönt!
Men jag mår konstigt idag med,, sådär svimfärdig som vanligt..
hoppas det bara är tillfälligt.

Ronny & Hugo har gått till Färnäs, jag ska inte göra nånting,,
Bara göra det jag har lust med,, plocka lite här hemma, har kartonger kvar som ska plockas upp..
Men känner jag att jag inte riktigt orkar så tänker jag inte göra det.. idag ska jag lata mig, utan att få ångest över att jag just har latat mig :p


Linda sa igår att hon tror jag föder i v.32,, usch vad skraj jag vart. hehe.
Så tidigt vill jag inte.. då får vi ligga inne så länge och jag kommer få lov att vara ifrån Hugo!
Det klarar jag inte.. min lilla älskling.

På Tisdag ska Hugo till sin farmor och sova där, det blir nog roligt & skönt för han 
att slippa oss lite ;)
På onsdag ska jag till mvc, skönt att gå dit så ofta så man känner sig lugnt att allt är bra..
Den 22 Mars ska jag på nytt ultraljud, hoppas bebisarna har växt som dom ska, båda två.
och jag hoppas att bebis 2 har vuxit så att dom är lika stora.
Men magen har iaf växt massor så då måste dom ju ha växt också hehe.


Undrar om jag har gått upp nåt i vikt?..
hela kroppen har ju blivit mindre, bara magen som har växt..
när jag väntade Hugo hade jag gått upp ca 3 kg till v.22,
i v.19 hade jag gått upp ett halvt kilo med tvillingarna..
vilket är lite nervöst eftersom många går upp massa kilon till v.19 med bara ett barn..
fast det blir väl så, jag har ju inte kunnat äta så mycket som man ska,
när man väntar tvillingar ska man äta 1000 kcal mer / dag,, och jag har inte kunnat äta som en icke-gravid ens..
så dom har väl tagit av mig och därför har jag gått ner i vikt istället för upp.
Men jag hoppas det vänder, jag försöker äta ofta & så bra jag kan även fast jag inte kan behålla det ibland.
Även onyttigt, jag tycker att man ska få äta vad man vill, bara i en lagom mängd.
Lagom är alltid bäst!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback