Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Drömmar..

Mina drömmar har blivit helkonstiga, nog att dom var konstiga förut, men nu
är det helt annorlunda.
Jag drömmer oftast om vissa gamla klasskompisar, såna som man inte har pratat med på säkert 7 år, vet knappt var dom bor längre.
Varför drömmer jag om dom?.
Det är alltid en och samma människa med..

Sen drömmer jag väldigt ofta att jag blir jagad av en mördare, antingen har den en motorsåg, stor kniv eller liknande.
Jag vaknar och är livrädd :p
Och känslan att vara jagad sitter kvar fortfarande även när jag har vaknat.
Det är hemskt.


Jag håller på att bli knäpp tror jag :p
(knäppare än vanligt haha)


Undrar vad drömmar betyder egentligen?

Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

ja precis =)

skrev om drömmer för inte så länge sedan jag också =/ att dom kan vara så sjuka och att dom kan få en att må dåligt.Drömmar är konstiga och sjuka, och vart dom mkommer i från vill jag gärna veta! hoppas det är bra emd er?kram

2010-11-29 @ 10:52:29
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Ellie

Finns en sida på internet där det står lite förklaringar om drömmar.

Jag kan också ofta drömma knäppa drömmar.

Nyss drömde jag hemska drömmar om mina barn, alldeles gråtfärdig när jag vaknade :(

2010-11-29 @ 11:10:16
Postat av: Linda - en vimsig mamma

ja verkligen! kram

2010-11-29 @ 11:35:59
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Obehagligt o vakna rädd ;/

2010-11-29 @ 14:04:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Emma

Ja drömmar är konstiga. Jag har läst att drömmar kan handla om själva känslan drömmarna ger. Så vad känner du om den person som återkommer? Hur är känslan? Och sen undrar jag vem det är. :D Men oftast är ju inte drömmar bokstavliga. Alltså om man drömmer om någon så brukar det inte vara den som betyder något. Typ. Och om det är om känslan så om du känner dig jagad och panikslagen så kan det vara en förlängning av dina känslor i vardagen. Kan det vara så? Jag tycker dock inte det alltid stämmer.

Det är iaf alltid jobbigt att drömma mardrömmar. =/ Jag försöker tänka att det är bra med drömmar för dem bearbetar ju dagen. Men det är fan jävligt jobbigt att faktiskt tänka och känna så också. Jaja. Sorry för att jag babblat på om drömmar. Haha :P Kram iaf!

2010-12-02 @ 12:51:56

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback