Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God kväll

Idag har jag gjort massor!

Rensat massor med kläder som vi fått av mina kusiner utanför Sthlm,
som deras barn har haft. Jättefina kläder, man kan knappt tro att dom varit använda!
Jag är jätte tacksam över att jag har så många snälla i min närhet!!
Det mesta passar Hugo, och resten sparar jag till tvillingarna.
Måste köpa lite kartonger som jag kan lägga tvillingarnas urväxta kläder i.

Sen har jag städat & tvättat & myst med Max & Vincent & allt möjligt :)

Sitter just nu och äter lite Cashewnötter och tittar på Ensam mamma söker.
Jag vägde mig idag, har faktiskt ätit alldeles för mycket choklad i veckan som varit,
så jag trodde att jag hade gått upp i vikt..
men jag hade fan gått ner 3 kg på en vecka! fast jag ätit choklad. Hmmm.
Jaja, jag är glad över det iaf :)





Nu ska jag se på tv :) hej hej.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Duktig du är som står i och så:) ja men det är klart! Jag kommer hem vecka 43 på helgen sen är jag hemma hela vecka 44 så nog dyker vi upp! :) Vi kan ta med Hugo till någon lekpark med min lillasyster eller något så får han leka av sig lite :) Kramar!

2010-10-17 @ 21:51:12
URL: http://matildamatsson.blogg.se/
Postat av: Catte

gud vad kul!

man blir alltid extra peppad när man ser att kilona börjar rasa =)

hoppas allt är bra med er.

kramar

2010-10-17 @ 22:52:24
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback