Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

MAAT

Hej hej.. har varit ute på långpromenad här i noret,, tog typ 2 timmar.
Ganska skönt väder, varken varmt eller kallt :)
Gud va höstigt det har blivit på bara nån vecka, då var det inte mycket gula löv alls, och inte som hade ramlat ner på backen heller, nu är det överallt ju..
Märks att jag har varit sjuk och knappt gått utanför dörren.

Nu börjar jag må bättre, då blir Ronny sjuk istället.
Det går runt runt, hoppas tvillingarna klarar sig iaf, är så jobbigt när dom är sjuka när dom är så små.

Nu väntar jag på att potatisen ska koka klart, idag blir det potatismos & fiskpinnar, ärtor och det godaste stuvad spenat :D
Finns det nåt äckligare än pulvermos? Jag blir äcklad av att tänka tanken på det, får huvudvärk av sånt.. jag gillar inte halvfabrikat alls men ibland har man inte tid eller ork att göra eget, t.ex. köttbullar, det är väl det vanligaste som vi köper ibland som är "färdigt".


Har även köpt hårfärg, måste hinna fixa det innan dopet..
måste ner på stan nån dag och se om det finns några fina kläder,
jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på dopet.


Nej nu skriker Max.
Hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Milly - Mamma till två & Gravid vecka 42

Jag har två barn men snart 3 :)



Märkte också skillnad på ettan och tvåan. Med tvåan fick jag ju krystvärkar när jag bara hade öppnat mig 8 cm. Så det kan vara lite lurigt det där ;)

2010-09-16 @ 17:46:34
URL: http://milliez.nu
Postat av: ♥piinkpiiercing - the one and only♥

svar: tack :D allt bra? ^^

2010-09-16 @ 18:08:21
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

tackar :)

2010-09-16 @ 18:24:41
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: annica

Tack =) Även om jag inte skriver såna inlägg för att jag vill höra motsattsen så är det ändå lite skönt att få höra det =)

2010-09-16 @ 18:42:23
URL: http://intergalaktiskhora.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Nja jag tror inte du har det faktiskt :p

jag vet inte vilken vecka men någonstans i 3:e månaden, anledning är att alla ultraljud sa olika och jag har gjort 3, så nu på kub ultraljudet lär vi få ett säkert svar iaf.

gjorde du ett sådant med dina?



nemen :( hur dog han? barn ska inte få dö :'( jag klarar knappt tanken att risken finns, jag målar alltid upp att det värsta ska hända mig med den "turen" jag har.

man får vara glad att ens barn varit starka och stötta dem som går igenom det värsta som kan hända i ens liv. :/

kramar.

2010-09-16 @ 19:39:23
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback