Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nej fy fan.

God morgon!
Vaknade av att Max skrek inatt, stackarn var jättetäppt i näsan. :(

Jag hade i några droppar saltlösning och han fick ut kråkan som satt där ;)
Sen somnade vi om nån timme tills det var matdags vid 6 tiden,, Vincent var också väldigt täppt,
dom har ju så små näsborrar så en liten kråka tar ju upp hela lilla näsborren :p
Hoppas inte dom blir sjuka bara!!

Jag är fortfarande snorig & hostar som bara fan, mina lungor är rossliga och jag är trött på detta nu,
ska nog ringa vårdcentralen imorgon, kanske behöver nån hostmedicin för att få bort skiten.
Jag är inte den som går till sjukhuset ofta eller vill äta mediciner,
men när man har små bebisar är det väl lika bra så att smittorisken går över nån gång..
Jag har ingen feber iaf så jag är glad över det :)


Hugo kom upp till oss strax efter 7, sen har vi myst lite & tittat på bolibompa.
Jag tog en dusch och nu har vi nyss ätit frukost.. Hugo åt faktiskt lite macka :)
Jag åt havregrynsgröt & drack lite proviva..


Skrev nyss in på viktklubb.se vad jag åt igår,,
hann inte göra det igår nämligen.
Till filmen igår åt jag några center/plopp & lite chips..
FY FAN vad kalorier det är i center/plopp godisar!
Fick en chock när jag såg hur många det var, allt sånt står ju på viktklubb.se när man söker på de..
Ska aldrig mer äta såna. :p
Jag åt kanske 20 chips, det blev nästan 200 kcal, inte så mycket men det är massa fett i..


Har några kvar men dom ska jag nog fan slänga,, chipsen också.
Vill inte ha massa sånt hemma, då äter man fast man egentligen inte är sugen.
Jag har svårt att bryta gamla vanor när jag handlar, då måste det slinka med något gott,
fast jag egentligen inte vill det.
Jobbigt!






Det är då fan inte lätt att byta livsstil, inte när man är van att tröstäta när man mår dåligt,
och nu mår jag ju dåligt konstant med allt som händer och då mår jag ännu sämre eftersom jag inte får äta och då vill man ju tröstäta ännu mer för att må bättre för stunden..
men jag SKA klara detta.
Nu eller aldrig, det är MITT LIV och MIN KROPP och INGEN kan forma den åt mig, förutom JAG!!
Nåt jag inte gillar är min överflödiga hud på magen efter tvillinggraviditet-magen :p
Det drar väl åt sig i sinom tid men jag vill att det ska ske NU.
Det har trots allt legat två bebisar där inne,
som var ganska stora för att va tvillingar födda i v.36,,
bvc tanten påminner mig hela tiden om att magen & livmodern har varit sååå uttänjda så det tar tid innan allt blir "normalt" igen.

Tänk om man hade pengar så man kunde operera sig, det vore ju nästan en dröm..

Jaja,, nu vill Hugo att jag hjälper han att leta efter sina raggarbilar :)
Sen har vi tvättid och så ska vi gå och rösta.

Och jag säger bara en sak, jag tänker inte rösta blått!!! Aldrig i livet.


Hej så länge ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tack :P Fast jag tycker inte att jag är speciellt söt på morgonen, men smaken är som baken :P höhö

2010-09-19 @ 14:37:09
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback