Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Piggelin :)

Idag mår jag bättre. Känner mig inge febrig och knappt snorig.
Dock så har jag världens hosta, men det brukar jag få när jag är på väg att bli frisk..
det är väl pga att hårstråna i luftrören blir torra eller va det är, vet att läkarna sa nåt sånt förut.
Det brukar man iaf få när en förkylning är på väg att gå över :)


Just nu tittar Hugo på Aladdin, och jag tittar lite på internet..
Ronny är på körskolan, snart är det dags för halkbana & uppskrivning. Det står inte på förräns han har körkortet :)

Har även bokat klipptid åt Hugo tills nästa vecka, innan dopet.
Första gången vi går till en frisör, annars brukar jag klippa han.
Får se hur det går, han vill ju aldrig sitta still när man vill att han ska göra det.

Blir väldigt fullt upp nu denna vecka och nästa..
massa fix inför dopet, det ska bland annat bakas massor..

Imorgon blir tvillingarna 11 veckor gamla, snart 3 månader :)
Det står inte på förräns vi kan börja ge dom smakportioner, vad roligt det ska bli nu när dom blir lite större än nyfödda :)


Det står inte på förräns Hugo fyller år också, den 30 Oktober blir han 3 år.
Min lille pojke blir stor :)


Här var Hugo inte ens 1 år. Haha toker, han gjorde sådär för att plocka upp saker från golvet när han satt i gåstolen, sen satte han sig i den igen och han ramlade inte ens ur den även fast han hängde mer utanför än i .











Kollar in nya datorn som han fick när han fyllde 1.
Tro det eller ej, men den fungerar än idag. :p



Kommentarer
Postat av: J O A N N A

Sv: Tack så mycket! :)

2010-09-15 @ 16:13:32
URL: http://fashionfruits.blogg.se/
Postat av: Ammie

älskar dig gumman <3

2010-09-15 @ 23:49:10
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback