Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Viktklubb.se

Jag är ju medlem i viktklubb.se..
ganska bra då man kan skriva in allt man äter och all motion man gör varje dag,
och sätta upp mål.
Jag har satt upp som mål att jag ska gå ner 10 kg på 10 veckor.
Ska man gå ner i vikt hälsosamt så ska det inte vara med än typ 1 kg / vecka.
Och jag tänker inte tokbanta heller, har barn som jag ska orka ta hand om och när man typ lever på soppor så orkar man ingenting,, believe me, been there done that. ett antal ggr.
Finns många metoder och jag har prövat typ allt..
men sånt är inte bra heller eftersom kroppen behöver så mycket så man ska inte utesluta vissa saker heller..
Nu ska det ske på allvar och nu ska det vara att äta hälsosamt istället, man kan äta allt bara det inte är för mycket av nåt och det ska va varierat.
Godsaker ska jag inte äta på veckorna, kanske inte ens på helgen, men råkar jag göra det så tänker jag inte gräva ner mig över det, det tjänar ingen på liksom..
råkade köpa hem kexchoklad idag men de får ligga i skåpet ett tag, eller så får Ronny äta upp dom haha..

(det här är bara vad jag tycker, hur min kropp funkar,, så ingen surpuppa kommer med nån spydig kommentar..)




Idag ser det ut såhär:



Har ätit ganska dåligt faktiskt, men det beror på att jag är sjuk och inte varit hungrig, mått illa och känner ingen smak.. då blir man inte direkt sugen på att äta..


men ni som vill gå ner i vikt, bli medlem i viktklubb.se :)




Kommentarer
Postat av: J O A N N A

Sv: Ja, han är underbar :)

2010-09-13 @ 21:09:15
URL: http://fashionfruits.blogg.se/
Postat av: Ammie

Du är sååå duktig gumman!

och tack vare dig så fick jag mer energi att ta tag i detta igen :D TACK :D



Saknar dig, hoppas du blir frisk snart så vi kan ses!



Puss <3

2010-09-13 @ 22:41:16
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback