Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Min önskelista!

Mjo.. jag fyller ju år om ca 1 månad.. 12 Mars fyller jag hela 25 år.
Börjar bli gammal, jag vet :p
Kommer vara närmare 30 än 20 ju. Hemska tanke.

Jag brukar aldrig bry mig om min födelsedag särskilt mycket..
men i år har jag önskat mig en bra grej,
en symaskin :)
Så slipper jag låna mammas hela tiden ;p
Så det gynnar inte bara mig om jag får en egen haha..


Sen önskar jag mig massa nagelgrejer!
Olika nagellack i olika färger & kulörer,
olika slags "verktyg",
rhinestones, m.m.m.m.
Spelar ingen roll vad det är för märken, spelar ingen roll va de kostar eller nåt sånt,
det finns mycket bra oavsett märke & pris!

Jag har ju börjat fixa en hel del med naglar,
massa olika mönster och allt sånt.
HÄR finns lite sånt som en annan tjej gjort,
jag älskar att titta på såna videos och få massa inspiration! :)

Jag har endel grejer redan, men det finns ju oändligt mycket olika
grejer där ute, och sakerna tar ju slut så det behövs massor ;)

Förutom det önskar jag mig inget speciellt.
så nu vet ni familjen vad jag vill ha.
;)



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

25....vilken lyx!!!

2011-02-06 @ 23:01:02

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback