Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Idag är en bra dag.
Jag vaknade och var glad att vara vaken.
Jag drömde om massa ormar som var ööverallt. Usch, jag hatar ormar!
Jag vågar knappt ha fönstren öppna på nedervåningen för jag tror att en orm ska krypa in haha.
Usch jag får rysningar :p


Men sen har jag bara varit på bra humör och har en glad känsla i magen. :)
Så skönt! Passar verkligen på att försöka ladda lite positiv energi medans jag kan!

Hugo är på dagis och har kul :)
Tvillingarna somnade nyss.
Jag sitter här och kollat lite, fixar med mitt Café på facebook. :p
Tycker det är skitkul, skulle verkligen vilja öppna ett eget café i verkligheten!!
En av mina drömmar, som antagligen aldrig kommer hända...
Jag älskar att baka & fixa, när jag gör sånt mår jag bra.
Men problemet är ju att vi aldrig äter upp det vi bakat,, visst man kan frysa in men vissa saker är ju godast att äta helt färska.
Det blir ju mycket roligare att baka om det går åt liksom.



Jaja, ska väl ta tag i all ren tvätt som ligger/hänger här hemma.




Mamma Nina & Vincent ♥


Kommentarer
Postat av: LindaJansson

Öppna ett café??? :D Tycker jag att du och jag kan göra tillsammans, jag vill också öppna ett Café gumman. Det måste vi prata vidare om! Puss kram saknar o älskar dig finaste kusin <3 /// LINDAJANSSON

2011-01-19 @ 20:47:11

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback