Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Det är..

.. galet halt ute! Tycker dom är så sega på att sanda! Rena isgatorna på gångbanorna.
Jaja,, vi tog oss hem helskinnade iaf.

Sen kom min syster, vi åt lite lunch, hämtade Hugo på dagis, hem och gav han & tvillingarna lunch,
sen åkte vi till Selja..
ganska skön dag.
Har tyvärr fått världens huvudvärk men..

Besöket hos psykologen var lyckat, hon är så bra, hon förstår mig när jag försöker prata om allt.
Minns ni den konstiga läkaren som jag var hos? Hon hade tydligen fått sparken! Haha.
Ja lika bra det, så inte nån får helt fel medicin osv!

Nej nu ska jag slöa lite.. pappa R får ta barnen..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback