Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bättre idag.

Idag känns det bra igen. :)
Man måste ju ha såna där nere-dagar så man känner av dom bra dagarna :)

Inatt kom Hugo upp till oss, full med bajs på benen.. suck..
då hade han ramlat och en av katterna hade lagt en bajs på golvet,
blir galen på dom ibland, antagligen är det protester för att dom fick lov att va inne,
jag vill inte ha dom ute på nätterna, det törs jag inte, mina älskade mysmissar!
Så fick väl lov att upp och torka av han och golv och dra av sängkläderna eftersom han lade sig och kletade överallt, usch usch :p

Sen imorse så hade Vincent skitit ner hela sig och sin säng..
så det var bara att göra iordning för ett bad.
Morgonen började alltså lite  sisådär,
men jag har faktiskt varit på bra humör hela dagen ;)

Nu har Max & Vincent ätit och ska sova,
mora strand var hit och lagade kylskåpet, inte fan kunde vi få en ny heller :p
Jaja huvudsaken vi har ett fungerande kylskåp & frys.
Jäklar vad handikappad man känner sig på nåt sätt när man inte ens kan köpa mjölk liksom,
typiskt att det skulle gå sönder mitt i sommaren..
som tur var så hade vi inte storhandlat så det var ju inte sådär jättemycket i kylen,
vi har ju en till frys i förrådet så all sån mat kunde jag flytta över dit.

Aja, ska göra lunch åt mig och Hugo nu.
Hej hej!!




Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja jag tror också att om man är lugn och lyssnar på kroppen så går förlossningen mycket bättre :)

2011-07-06 @ 12:45:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Ammie

Jag saknar dig... jag hoppas jag inte tappar dig =( Puss

2011-07-07 @ 00:44:56
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback