Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Idag har vi haft besök :)
Helen, Henkan, Ida & Kim.
Supertrevligt!
Och kul för Hugo att få leka!
Jag får så dåligt samvete ibland när han inte får leka som han behöver,
men det är så svårt att träffa någon som har jämngamla barn hela tiden,
tyvärr så kan man inte umgås hela tiden som man kunde när man var yngre.
Man har ju sina sysslor, och sen går det sjukdomar & man har saker att göra..
men det blir väl så antar jag..
blir bättre när tvillingarna är större så dom kan leka tillsammans alla 3.


Sen har vi gjort lite mat & ätit.
Ronny & Hugo åkte en sväng, skulle hjälpa Henkan med bilen tror jag.
Tvillingarna sover & jag har tittat på One tree hill i lugn och ro :)

Nu ska jag måla naglarna :)



mm jag vet,, måste ha glasögonen ibland, får så jävla ont i ögonen/huvudet annars.
är nog dags att göra en synkontroll igen..


Hoppas alla har haft en bra helg!!
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

tack!:D:Ddet är typ "ovanligt" att bebisar ålar nu, så "oroa" dig inte:):) det kommer

2011-03-06 @ 18:59:20
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: nej asså det är ju asäckligt :/

2011-03-06 @ 20:22:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback