Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ahh suck..

Hittade en bild från 2005-2006 nån gång..



Åh vad jag vill gå ner i vikt!!
Men det står såå still, jag känner inte ens att jag vill försöka, det känns liksom meningslöst..
jag saknar inspiration och lust..
Jag har liksom fullt upp med så mycket annat, barnen, städning, tvättning, m.m..
så energin och tiden som blir kvar orkar jag inte tänka på mig själv.
Jag skulle verkligen vilja ha en personlig tränare, någon som kan sparka mig i arslet.
Jag skulle vilja träna, men hur sjutton skulle jag ha tid med det?
Jag är ju nästan aldrig barnfri.
Jag vet att det går att träna hemma, jag skulle vilja ha massa redskap,
men dom pengarna finns inte just nu.

Usch och blä på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Ammie

gumman, jag vet precis hur du känner dig..

fast jag har ju all tid i världen men jag har ingen ork.. känner inte för nånting. bara tanken på mat å allt. vill inte äta, sen äter jag fel ist.. så svårt..



men nu när vi får finare väder sen, kanske vi kan börja ut o gå iaf?? det är ju en bra början..

vi får hålla ihop, bolla lite energi emellan oss..



Pussar <3 finns här..

2011-05-29 @ 00:18:44
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Soffy

Du kanske kan köpa någon typ zumba video och testa lite framför tvn? killarna skulle säkert tycka det var jätteroligt även om dom är hemma och leka till det dom med! Annars får du gärna följa med mig till gymmet någon kväll :D det är superkul! Kram på dig!

2011-05-31 @ 23:46:21
URL: http://soffy.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback