Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag..

Kass uppdatering igen, jag vet.. har bara haft så mycket annat att tänka på.
jag önskar att vissa saker vore annorlunda, jag kvävs av det här.
du verkar inte bry dig ett skit, betyder jag verkligen ingenting för dig?.
Tack för det liksom, all denna tid, all energi jag slösat på dig.
Usch.
Det svider fortfarande, blir galen på detta.
Men tiden läker alla sår,,, eller?.


Helgen har varit helt okej iallafall.
Barnen har varit hos sin pappa,, i Fredags gjorde jag absolut ingenting,
satt framför tvn och glodde :)
skönt som fan :)
en stund, tills jag blev rastlös. så fixade lite i barnens "baby böcker"..
Gick och lade mig typ 21.30.

Igår vaknade jag vid 11, sen var jag till R o barnen o hälsade på en stund..
kände för att gå en promenad så då kunde jag lika gärna gå dit och säga hej.

Sen hem o fixa lite smått innan jag åkte på lite fest.
Så skönt att komma ut lite, hemifrån, prata med folk :)
Vissa människor märker man på en gång hur äkta dom faktist är,
sånt är guldvärt :)


Idag har jag väl mest sovit, sen gick jag o hämtade barnen hos Ronny.
Dom fick åka pulka/bob hem hit,
Hugo tycker ju det är skitkul såklart.
Men Max är en riktig gnällspik och tycker det är jätteläskigt att åka pulka,
haha. Så söt :)
Vincent sa inte mycket alls, tror han tycker det är roligare än vad Max tycker :p


I veckan blir det sådär mycket igen.. massa möten hit o dit..
men samtidigt skönt att ha nåt att göra som inte innebär vardagslivet.



Nu ska jag snart gå och lägga mig,
det känns på en gång när jag har flyttat rutinerna och inte lagt sig samma tid som jag brukar :p
Jävla loser man är haha :p





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback