Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yiihaa.

Hej hej..
Idag har det faktiskt kännts jävligt bra :) en sån där bra dag :)
Så skönt, jag bara suuuger in mig den positiva energin, måste passa på medans den finns där!!

Var till arbetsförmedningen på eftermiddagen.
Världens goaste kvinna har jag som handläggare, det kändes så bra att prata med henne,
jag gick därifrån och kände mig faktiskt inte värdelös! :)
Hon sa så bra saker, jag kunde verkligen ta till mig det hon sa.

Jag har alltid sett mig själv som så jävla värdelös som inte har någon utbildning, körkort, eller haft ett seriöst jobb.
Och jag är ju en sån där som alltid, TYVÄRR, jämför mig med alla andra,
dom där som har allt.
Som är lika gamla som mig men som har gjort det mesta här i livet liksom.
Rest halva jordklotet, en bra utbildning, körkort, stabil bra ekonomi, hus osv..
jag jämför mig jämt med någon slags "mall"..
vet att man inte ska göra så men jag har väl blivit sån pga min uppväxt..

men hon fick mig att inse att det inte finns nån jävla mall! :p
Jag är bra som jag är, mitt liv och jag är lika värdefull som alla andra :p
Tänker inte skriva ut allt här men hon sa så bra kommentarer.
Good, då har jag lite extra energi till att leta min väg framåt,
komma på vad jag ska göra och försöka ta mig ditåt.

Och att jag faktiskt är ung än och hinner skaffa mig en bra utbildning och ändå jobba inom det området i typ 30 år :p
Då känner jag att det är värt att satsa på en utbildning istället för att jobba med något slafs resten av livet!

Så det känns jätteskönt, att ha fått en liten riktlinje framåt :)



Sötbusar i Fredags :)
(och jag fattar inte varför det är så kul att ha skorna på sig jämt?! :P )

Oh, misssssee!!


Busfrön idag, Vincent låg på golvet och var skitsur :p


Sura miner :p


En busiMax :)


Sen var Hugo lite putt också :p
haha söthjärtat! <3


Massa bus med mamma ;)





En bra dag, hoppas morgondagen blir lika bra! :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så fin vännen! Kul att se kort på dig :)

2012-02-21 @ 21:38:13

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback