Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hohoho!

Hahaha fick höra värsta grejen nyss, skratta så jag trodde jag skulle dö. :p
Börjar nog bli lite övertrött.. ;)


Idag har barnen varit på dagis,, jag har städat, fikat med mamma o varit på möte.
Mötet gick bra. :) Fika med mamma är alltid mys :)

Sen middag o åkte en sväng.
Ändrade om lite på övervåningen som jag har finlirat lite med när barnen somnat.
Sen har jag tittat på massa matlagnings-program på tvn,
ååh nu vart jag ju hungrig!


Usch vad äcklad jag var när jag gick till o från dagis,
så mycket sniglar ööverallt! jag bara ryser när jag går förbi och jag är
jätterädd att jag ska trampa på dom.
Det är ju så äckligt när man gör det och det krasar under foten,
stackars snigel :p
blä.
Jag törs knappt döda en fluga liksom.. jag är en mes, jag vet ;)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback