Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stronger.

Fan vad skönt det känns nu när jag har lugnat ner mig.
Nu vet jag ju hur elak vissa människor faktiskt är, egoistiska och gör allt för egen vinning utan nån tanke alls på hur andra ska ta det.

Och nu är jag starkare än innan, jag går med rak rygg ur det här! och det gör inte ni.

Tur att jag drog mig undan för ett tag sen, allt som har hänt detta år har verkligen tagit all energi och jag har inte orkat haft kontakt med många alls.. all min energi måste gå till barnen.
Falska vänner klarar jag mig utan.
Tur var väl det annars hade jag nog blivit ännu mer ledsen över detta svek.

Nu vet jag hur det ligger till och min tillit till er är borta för alltid.
Jag önskar att det vore annorlunda men det kan jag inte göra något åt.


Om ni är smarta nu så lär ni er nåt utav det här,
behandla era nära bättre o med mer respekt, annars riskerar ni att förlora dom.

En sak jag funderar på är att om man är så himla rädd att förlora en vän,
varför gör man då nånting som gör att det blir värre än nånsin?
Då bryr man sig ju inte om den vännen alls utan det är bara löst snack.


Aja det är faktiskt inte min förlust, det är ni som förlorar på detta.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback