Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En apkul jul

Hej hej..
Galet varmt idag med, men härligt som fan.
Hugo tittar på Nicke Nyfiken- En apkul jul. Mycket passande. Hmm :P
haha..

Dom är sjuka alla tre.
Hugo är tokförkyld, men tvillingarna fick åka på dagis imorse, dom var pigga å som vanligt imorse.
Men fröknarna ringde efter 45 min..
Tokförkylda dom med, + att Vincent verkar ha ögoninflammation.
Så det var bara att hämta dom. Tur att vi bor så nära :)
Men man känner sig urdum när man har skickat iväg dom till dagis, å så är dom inte ens friska.
Men det är inte alltid så lätt att veta exakt hur dom mår sådär på morgonen.


Barnen ska till sin pappa idag.
Jag ska NJUTA av att vara barnfri, faktiskt.
Kommer sakna dom massor! Men just nu behöver jag få pusta ut lite.
Dom har det så bra hos sin pappa ändå så :)


Imorgon ska jag till brorsan å grilla, han fyllde år igår så han ska bjuda familjen på grillat :)
Ska bli jättekul!
Får se om det blir lite alkoholhaltiga drycker också ;)
Jag dricker typ aldrig så jag vet inte ens om jag är sugen..
men vi får se.


Annars blir helgen lugn, jag ska bara göra det jag känner för och bara VA.

Vad ska ni göra i helgen??




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback