Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helt okej

God kväll!
Dagen har varit helt okej, dock har det känts som att tiden gått såå sakta. Vid 13 kändes det som att kl var typ 17. Frustrerande :p

Jag har haft så ont i magen idag bara, kan knappt sitta, gå eller röra mig,
jag vet inte om det är pga att det börjar läka osv,
men det känns som att jag har en kniv uppstoppad nerifrån å upp till naveln haha, dom kanske glömde ta ur "röret" som dom gjorde titthålen med ;) nej då ;)
Dom går ju in alldeles under naveln, sen två hål på var sida längre ner på magen.
Omläggen, plåstren eller va de heter får jag ta bort på söndag.
Jag är ju fan nyfiken, jag vill se hur hålen ser ut haha :p

Men nu när dagarna har gått och man har funderat mer och mer på detta, det känns ju lite vemodigt, nu ska jag leva resten av mitt liv med bara en äggstock. Tänk om jag inte KAN bli gravid nåt mer?
Nu var ju detta inte planerat, men OM det hade blivit en riktig graviditet av detta så hade jag blivit mamma i vår igen.
Tänk om det hade blivit en flicka :p
jag har liksom massa tankar om allt..
Det känns bara så himla konstigt.


Nu ska jag försöka sova lite.

Tack mina fina vänner för era kommentarer både här o på fb,
det värmer ska ni veta!! <3




 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim Olsson

jag fick lov att ta bort en äggstock när jag var 15 och lyckades utan problem bli gravid 10 år senare, så det går :)

2012-11-02 @ 16:45:08

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback