Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så trött.

Fy fan vad trött jag är.
Har gjort hur mycket som helst idag känns det som,
gått o lämnat på dagis, hem o gjort arbetsförmedlingsuppgifterna, sökt jobb,
städat undan efter målningen av bordet, dammsugit o städat det vardagliga,
hämtat på dagis, handlat, köpt ny vinterjacka :D
fikat med mamma, städat lite till, lekt med barnen.
gjort middag, ätit.
Sen kom mina bröder Thomas, Anders o Lars o gratulerade Hugo i efterskott.
Supertrevligt! :)
 
Sen lagt M&V, Hugo har badat.
Myst framför tvn med han.
Kvällsfikat med han innan läggning.
Nu sover han o jag ska också sova.
 
 
Känns skönt med en RÖD jacka, jag är så trött på svart svart svart!!
 
 
Vincent satt så snällt o lugnt o tittade på tv :)
 

Max & Vincent har fått dille på ljus..
så dom har tagit alla ljus dom hittat och nått här hemma å samlat dom på samma ställe.
:p
 
Gospluppar <3
 
 
Min stora fining <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback