Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

torsdag

Idag var sista dagen för barnen i skolan och dagis. nu har dom juuuullooov! :)
Blir npg en grön jul, trist :/ är ju plusgrader ute :p

Jag o Hugo gjorde figurer i mandelmassa igår, sen efteråt kom jag på att det går ju inte, Max är ju allergisk mot nötter o mandel.. mandelmassa daah liksom.
så idag har Hugo fått smaska gottis haha.

Jag vill helst inte ha nåt med nötter hemma överhuvudtaget..
är jag ensam med dessa tre tornados så kan nästan vad som helst hända på två sekunder..
men ändå så har Max o Vincent blivit mycket snällare o lydigare o faktiskt fått lite vett om vad som är FEL.
Dom har ju t.ex haft ut allt i kylskåpet på golvet ett antal ggr när jag fått lov att kissa haha.. blir dyrt i längden haha ;)
m.m.. pust..

men dom är mina små gosgrisar ändå ♥♥♥


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback